Syazwan Zulkifli Ingin Mengorak Langkah Lebih Jauh



Syazwan Zulkifli Ingin Mengorak Langkah Lebih Jauh – Pelakon muda yang semakin di kenali ramai, Syazwan Zulkifli merasa semakin bersemangat untuk menerokai bidang lakonan setelah di beri kepecayaan membawakan watak Apek di dalam filem Juvana.
Syazwan Zulkifli Ingin Mengorak Langkah Lebih Jauh
“Filem Juvana merupakan filem pertama saya dan amat bersyukur walaupun masih baru di dalam dunia lakonan tetapi saya diberi kepercayaan untuk membintangi filem ini,” katanya
Menurut pelakon ini, tumpuan beliau pada masa ini adalah untuk mengembangkan lagi bakat lakonan selain berpeluang bekerjasama dengan pengarah-pengarah hebat.
Sementara itu, Syazwan berkata, kemunculan beliau di dalam drama rantaian Juvana telah membuka lebih banyak ruang kepada beliau dalam dunia lakonan.
Perkembangan terbaru, beliau akan muncul di dalam dua filem terbarunya iaitu, Sunti @Facebook dan Laga yang bakal di tayangkan di pawagam tidak lama lagi.
Oleh: MyArtis.My


Like FanPage BeritaHangat™ di https://www.facebook.com/beritahangat , dan Join https://www.facebook.com/groups/promoteblog/ untuk promote blog korang.. TQ

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story