Pasangan Alvin Dan Vivian Buat Hal Lagi, Muat Naik ‘Talkshow’ Seks Di YouTube!

Pasangan Alvin Dan Vivian Buat Hal Lagi, Muat Naik 'Talkshow' Seks Di YouTube!

Pasangan kontroversi Alvin dan Vivian buat hal lagi!
Kali ini Alvin Tan dan Vivian Lee dah muat naik enam klip video ‘talk show’ mengenai pandangan mereka tentang- tentang apalagi – SEGALA-GALANYA TENTANG SEKS!
Kali ini mereka siap jalankan temubual dengan orang ramai tentang ‘benda itu’.
Dalam post terbaru, Alvin dan Vivian, kedua-duanya merakamkan aksi berdua di atas katil dengan Alvin tidak berbaju dan Vivian memakai coli sambil berselimut.
Antara topik yang dimuat naik ialah Bagaimana cara nak dekati perempuan, Lebih banyak perempuan yang anda ada- lebih banyak anda lakukan seks, Temujanji hanya untuk seks dan banyak lagilah (nak sebut pun nak termuntah!)
Berbeza dengan respond sebelum ini, nampaknya ramai pula kagum dengan usaha mereka berdua malah ada komentar yang memuji serta menganggap kedua-duanya sebagai ‘idola’.
Untuk rekod, Alvin adalah pelajar dari Malaysia yang menuntut di National University of Singapore mencetuskan kegemparan baru-baru ini apabila memuat naik gambar dan video seks  bersama teman wanitanya itu dalam sebuah blog.
Alvin yang merupakan penerima biasiswa ASEAN dan pelajar jurusan undang-undang di universiti tersebut dipercayai telah memuat naik gambar dan video tersebut dalam laman blog mereka, Sumptous Erotica sejak 20 September tahun lalu.
Macam-macam hal…

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story