Burger King Rusia Tawar Menu Baru ‘Trump Burger’

Burger King Rusia Tawar Menu Baharu 'Trump Burger'

KEMENANGAN Donald Trump sebagai presiden Amerika Syarikat dalam pilihan raya negara itu Selasa lalu menjadi perdebatan hangat dalam kalangan rakyatnya dan juga beberapa negara lain.

Meskipun ramai yang tidak bersetuju dengan kemenangannya, namun terdapat juga negara yang mengiktirafnya.
Antaranya Rusia apabila presiden negara itu sendiri iaitu Vladimir Putin mengucapkan tahniah kepada Trump atas kemenangannya menerusi aplikasi Telegram.
Malah bukan itu sahaja, rangkaian makanan segera terkenal Burger King cawangan Rusia turut mengeluarkan menu baharu bersempena kemenangan Trump dinamakan sebagai Trump Burger.
Menurut wakil Burger King, menu baharunya itu adalah versi Angriest Whooper bersaiz besar yang merupakan burger paling laris dijual oleh rangkaian restoran itu.
Burger King Rusia Tawar Menu Baru 'Trump Burger'
Angriest Whooper adalah burger terpedas yang dimiliki Burger King yang disajikan dengan bawang bombai dan lada jalapeño bersama sos paling pedas di restoran itu.
Menu berkenaan merupakan edisi terbaharu Burger King untuk peminat-peminat makanan segera rangkaiannya.
Terdahulu sebuah kafe di Moscow iaitu Roll Race telah melancarkan menu dikenali ‘US Presidential Sandwiches’ yang menampilkan calon Parti Demokrat dan Republikan sebagai nama menu baharu mereka. – MYNEWSHUB.CC




Like FanPage BeritaHangat™ di https://www.facebook.com/beritahangat , dan Join https://www.facebook.com/groups/promoteblog/ untuk promote blog korang.. TQ

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story