VIDEO: Klon Siti Nurhaliza Muncul Di Indonesia…SITI LIZA!

VIDEO: Indon Ada Klon Siti...Siti Liza!

Penyanyi Datuk Siti Nurhaliza ni memang mempunyai ramai peminat di Indonesia.
Tak kurang juga yang sering menggayakan termasuk meniru cara beliau menyanyi di sana.
Terbaru yang hangat diperkatakan adalah seorang penyanyi baru Resrilliza.
Kerana terlampau minat dengan Siti Nurhaliza, dia menukar namanya kepada SITI LIZA!
“Aku ngefans banget dari awal video clip yang pertama dia (Siti Nurhaliza) dan orangnya juga cantik. Sampai semua orang manggil aku Siti Nurhaliza, makanya mau nggak mau aku bawain lagu Siti Nurhaliza.
“Gak masalah (dihujat), karena dari dulu banyak yang memanggil aku Siti Nurhaliza (mirip). Saya siap terima semua hujatan tentang itu,” kata Siti Liza kepada laman portal hiburan popular negara itu, Kapanlagi.com.
Lantak kaulah Siti Liza ooi…janji kau bahagia.
Nak tengok video klip ‘Siti Nurhaliza Indonesia’ ni?
Layannnn………

0 comments:

Post a Comment

 
Design by BeritaHangat™ | Bloggerized by BeritaHangat™ - Premium Blogger Themes | BeritaHangat™ Hot Story